fuckingblogg

Alla inlägg under februari 2014

Av Anna-Karin Svensson - 12 februari 2014 23:52

 

 

Tiden går fort....min lill och stor coach undrar vart jag tagit vägen...hallåååå här är jag...

Ja jisses vad dom kräver av mig...50år....och jag ska hinna med masdor av ting.

Jag jar tränat ja tränat...och tränat...därimellan har jag gjort annat.

nu hsr man kommit till en ny period i livet...hmmm ja den nya prtioden nörjade 25 nov 2011...jisses vad tiden går fort. 

Och så mycket jag fått....det sllra sllta bästa är gården med djuren som Magdalena fört in i vårst liv....

sedan dom nya människorna som klivit in i mitt hjärta...vissa väldigt långt in i hjärtat...

så helt plötsligt dök en person upp som ja kom från ca 45 år tillbaka...

Den personen har jag inte pratat med bara skrivit med...

Men blivit en väldigt bra vän...hmmm...konstigt va som kan hända...

men skoj spännande.

ohhh i morse när jag kom ut till stallet. ... så hadeen av våra 2getter smitit ut från boxen....

Samantha...oh my good vad det såg ut i stallet....jo dom är söta goa snälla...men är det någon som vill ha två söta goa getter så får ni höra av er....dom skänkes....

fom är väldigt väldigt snälla sociala och gör inget ont...mer än stökar till...men har ni högt stängsel är det ingen fara.



god natt sussa gott....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skoj att du tittar in...läs....njut skratta...ha åsikter...ja vad som... Fucking kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästis


Ovido - Quiz & Flashcards