fuckingblogg

Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

Stockholmsbussen

Av Anna-Karin Svensson - 22 januari 2014 10:55

Ja idag vaknade jag vid 8.00....och hade en helt ny ide....

jag skulle börja blogga.....igår skrev jag till min nyfunna väninna....att jag hade bestämt mig för att bli poet....

vet inte men fick inte riktigt med respons från henne...

så efter en natt och mycket tänkande bestämde jag mig....blogg...ja blogg..?..ska jag börja skriva...


ja ja då fick jag sända ett nytt sms till henne....ni kanske vill veta hennes namn????ska fråga henne om jag får avslöja det...

Jo hon svarade på hennes mycket härliga naturliga sätt....

Jag borde ge mig hän en fet smaskig blogg....gå på din första tanke...Ja så här sitter jag...

helt fantastiskt...

Känner mig glad inspirerad och tillfreds...


snart fortsätter jag måste bara kliva av bussen...är nu vid tekniska högskolan...


ha det fucking bra så länge......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Svensson - 12 februari 2014 23:52


    Tiden går fort....min lill och stor coach undrar vart jag tagit vägen...hallåååå här är jag... Ja jisses vad dom kräver av mig...50år....och jag ska hinna med masdor av ting. Jag jar tränat ja tränat...och tränat...därimellan har jag gj...

Av Anna-Karin Svensson - 28 januari 2014 10:40


Igår skulle vi tänka på förintelsens offer och överlevande...vi kan även tänka på alla liknande händelser som sker ute i världen...jag vet en ung grabb som igår smsade till sin mamma om att fixa gravljus så dom kunde tända på kvällen...fint gjort...h...

Av Anna-Karin Svensson - 26 januari 2014 20:39

      Ojojoj....söndags kväll....ja blev en frisk promenix på dagen....sen tog jag en titt in i stallet...och ja och där hsr vi få 2 getter som tittar fram...och jisses...getter nej går inte anklaga getter för att vara intelligenta...ohhhh.....

Av Anna-Karin Svensson - 26 januari 2014 12:43


Japp tog en promenad till sillträsket....ohhhh jag fattar inte...som vanligt blev drt att sätta sig bakom en buske...ja varför bakom...jo man vet aldrig om det finns någon nyfiken granne som följde efter....haaaaa...men va härligt det är...ska fortsä...

Av Anna-Karin Svensson - 25 januari 2014 10:29


    Vill bara önska en god morgon.....och att även lördag finns för bloggare.....och att jag är glad att coachen....hjälpte mig att förstå att poet....inte var något för mig....för jag har inte kommit något poetiskt.....på flera år.....hiiii...fuckin...

Presentation


Skoj att du tittar in...läs....njut skratta...ha åsikter...ja vad som... Fucking kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästis


Ovido - Quiz & Flashcards